יגאל אבידן: "פרג' שוב הרביץ חיוך רחב ודי נדיר במקומותינו, חיוך של פרגון מכל הלב"

הקליק אצל פרג'. יום אחד בחורף שעבר נכנסצי לחנו הצילום של פרג' כדי להדפיס כמה תמונות של בני המשפחה מחגיגת יום ההולדת ה-80 של אמא שלי. אני הרי צלם הבית, גם כשחוגגים בחוץ. באותה הזדמנות הדפסתי גם צילום של המרינה של תל-אביב. יש חופים שנראים על הנייר הרבה יותר יפה מאשר על החול. פרג', שאותו לא הכרתי עד לאותו רגע, התלהב מהצילום. הקליק בינינו היה מיידי. הוא הראה לי בגאווה את התערוכה בגלריה למטה והציע לי מיד להשתתף בתערוכה הבאה. אחרי ימים אחדים חזרתי לפרג' עם תמונות נוספות.
אבי הביא לכאן צילום אנלוגי ישן וממוסגר שתלוי כבר שנים בסלון של הורי. ופרג' שוב הרביץ חיוך רחב ודי נדיר במקומותינו, חיוך של פרגון מכל הלב. הצמצם הרחב שלו פעם מיד: פתחנו את היומנים וקבעתי את המועד לביקור המולדת הבא, במיוחד לפתיחה החגיגית הזאת (תערוכת גלילור בה הציג יגאל אבידן את תמונותיו).
את המצלמה הקטנה הזאת, שאיתו צולמו כל התמונות פרט לאחת, רכשתי כדי לצלם מרואיינים ולזכור את כל המקומות, שבהם אני שוהה לרוב יום אחד בלבד כמרצה, עיתונאי, או מטייל. כל המקומות הללו ציבוריים, אבל הם גם לגמרי פרטיים וממש לא רחוקים: אני הגעתי אליהם בקליק אחד בלבד.

יגאל אבידן