בליבך ירושלים

פרג' פרי צילם במשך כשנה למעלה מאלף תצלומים של ירושלים. 120 מהם נבחרו במיוחד להצגה בתערוכה "בליבך ירושלים". קשת הצילומים מציגה את הפולקלור של ירושלים, קודש וחול, ישן מול חדש, ירושלים של מעלה וירושלים של מטה, חוויות אנוש בחיי היום יום וכמובן את ירושלים הקדושה לשלושת הדתות: היהודית, הנוצרית והמוסלמית. הצילומים מציגים את ההרמוניה והדיסהרמוניה המאפיינות את ירושלים.

פרג' פרי אמר כי התערוכה על ירושלים נועדה להציג את הרב-גוניות של העיר, עבר והווה, חייהם של בעלי אמונות שונות זה לצד וזה וכמובן את יופיה ואת ייחודה של עיר הקודש. "ירושלים דיברה אלי מן החומות והמגדלים, מן הכיפות והמיסגדים המזדקרים אל השמים, מקריאותיהם של הרוכלים ועד לילדים שמשחקים". הוא הוסיף "אני מקווה מאד שהתצלומים ידברו אל הצופים בהם, בארץ ובעולם, כשם שחוויתי והרגשתי בעת עשייתם".

התערוכה "בליבך ירושלים" הוצגה בגבעת הקפיטול בוושינגטון על-פי בקשתם של משרד החוץ הישראלי ובחסותם של חברי סנט וקונגרס אמריקני. התערוכה הוצגה בבניין "ראסל" של הסנט ובבניין "קאנון" של הקונגרס האמריקני, כאשר חברי הקונגרס ועוד אלפי מבקרים מכל העולם חזו בה.

כל זאת ועוד, אחד הצילומים במסגרת התערוכה הודפס בגודל רב מימדים והוצג בתערוכת ה"פוטוקינה" בגרמניה, תערוכת הצילום הבינלאומית הגדולה בעולם, שם זכה פרג' בפרס יוקרתי. וועדת השופטים בתערוכת "פוטוקינה" ציינה בהחלטה על הענקת הפרס כי "התצלום מציג גם יופי אסתטי היסטורי וגם ארכיטקטורת בנייה עתיקה וייחודית שבוטאו היטב על-ידי אמן הצילום הן בדרך עשיית הצילום והן בדרך פיתוחו והצגתו".